SELAMAT DATANG KE BLOG E'ZA ZATY ♥

Saturday 18 February 2012

bila dilanda dugaan :'(

Ya'ALLAH....
engkau ampunkan la segala dosa2 ku selama 19 tahun aku di atas muka bumi ini.. Aku dh terlalu banyak berdosa pada kau sampaikan aku diduga sebegini..
Firstly,mula aku belajar jauh sikit dari family aku..banyak benda yg aku laluinya dengan susah..
satu2 masalah yg aku timpa..mula2 pendrive hilang,dalam tu banyak pic2 aku dgn pic2 friend dkt PLKN dulu...huh! :'( aku terlalu sedih sangat... kenapa Ya'ALLAH???
kenapa mesti aku yg ditimpa musibah ini..
lepas tu,malamnya juga aku keluar dengan kwn aku tiba2 ada polis wt sekatan..dah tak pasal2 kena saman 300!!!!!!!!
gila,tak gila...beratnya dugaan aku...nak tanggung semua ni..
huh! dah kena bayar..minta tlg dkt mbr tu pn tak tahu lagi settle ke tidak... katanya dah settle tapi tak tahu la kan.. mudah2an settle laa... Ya'ALLAH...engkau kuatkan la aku dan tabahkan la hati ku ini utk terima dugaan dr kau Ya'ALLAH..
lepas satu,satu lagi masalah aku kena... moto pulak wt hal..rosak!!!
huh! nasib baik ada hamba ALLAH ni sanggup tlg aku...
syukur ALLHAMDULLILAH.. :)
lega sikit hati boleh la aku senyum sikit.....lepas tu kena byr duit moto 300 lagi..
kecian pulak dkt ayah aku...byk dh duit dia abs utk aku..
pela nasib aku ni.... bulan 2 nasib yang terlalau pahit buat aku.. memang aku takkan lupakan laaa...
kenangan yg terlalu pahit sangat diuji oleh-NYA...

Ya'ALLAH..sesungguhnya engkau menduga ku engaku permudahkan la dugaan ku ini.
kasihanilah aku hamba mu yg tidak ada kuasa apa2... :(
aku mohon pada engkau Ya'ALLAH!
Ampuni la dosa ku selama ini...

.AMIN.

No comments:

Post a Comment